Workshop |
A8 C6 C7 C8 |
O traballo realizado sobre a búsqueda e estudio de distintas realidades sociais no marco da socioloxía da educación é de suma importancia para un bon manexo, adaptación e aplicación dos feitos socioeducativos. |
5 |
Supervised projects |
A1 A8 A9 A21 A23 A25 A29 A31 A32 A33 A34 A35 A36 B5 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 B27 C1 C4 C8 |
A través destes traballos, debidamente presentados, organizados nun cartafol, e en formato dixigital tamén, serven para evaluar e considerar tanto os coñecementos como as habilidades adquiridas durante o curso e as distintas actividades realizadas, como o esforzo, a dedicación e o traballo de colaboración personal e grupal levado a cabo de xeito continuado de cada unha das persoas dos grupos. |
25 |
Collaborative learning |
A21 A23 A25 A29 A32 A33 A34 A35 B5 B10 B12 B13 B18 B19 B24 B27 C4 C7 C8 |
A aprendizaxe colaborativa exixe responsabilidade persoal e social, sirve para incrementar as aprendizaxes teórico experienciais e activar mecanismos de comportamento en favor da colectividade e dun bo clima social. |
20 |
Introductory activities |
A19 A23 A34 A35 A36 B5 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 B25 B27 C8 |
Para a comprensión de todo o procedemento de ensinanza-aprendizaxe da asignatura. As tarefas a realizar, a súa secuenciación aproximada das diversas actividades de formación continua e a súa evaluación. A participación nestas actividades será avaliada a través das aprendizaxes significativas dunha avaliación continua, guiada e presencial. |
5 |
Será obligatorio para todo o alumnado a entrega dunha ficha con foto actualizada cos datos de cada alumno/a á profesora.
A Proba mixta de exámen (valorada sobre 5 puntos como máximo) será realizada polo alumnado que non opte por obter unha calificación mediante o proceso de avaliación continua da elaboración e entrega de traballos prácticos tutelados nas datas fixadas pola profesora. No obstante, para poder presentarse ó exámen será obligatoria a presentación do traballo de Recención Bibliográfica da bibliografía obligatoria traballada no seu conxunto para estes casos (este traballo de recensión será valorado sobre 2,5 puntos) e ter unha asistencia asidua (do 90%) ás clases da asignatura.
Na nota final, terase en conta a asistencia e participación positiva do alumnado nas diferentes actividades da asignatura, de xeito moi especial, todas aquelas que conleven a responsabilidade de acadar obxectivos grupais, para o ben común que formará parte da avaliación final de cada persoa.
*Os criterios e a planificación desta guía docente son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado e segundo o criterio da profesora poderán ser obxecto dalgunha adaptación para superar casuística específica e debidamente xustificadas do alumnado. Todo isto deberá ser debidamente informado e xustificado á profesora no horario de titorías fixado para ser tratadas as excepcións á norma e explorar e poder entón decidir as posibibles adaptacións ou non das casuísticas irregulais. |
|