Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Subjects |
Sector audiovisual |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Sector audiovisual | Code | 616G01007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Leccións expositivas nas que se explicarán os aspectos principais dos bloques temáticos que comprende a materia. Un dos seus obxectivos é facilitar a aprendizaxe dos conceptos propios desta disciplina. É conveniente que o alumno dedique polo menos unha hora de traballo persoal para cada lección expositiva, para reflexionar sobre o explicado e expoñer a tempo as súas dúbidas e comentarios. |
Document analysis | Busca, selección e sistematización de fontes de información de referencia sobre os sectores estudados, e sobre os grupos de comunicación. Interpretación da información obtida nas devanditas fontes: informes sectoriais, informes económico-financeiros, datos estatísticos. É conveniente que o alumno dedique polo menos unha hora de traballo persoal por cada clase de análise de fontes, para reflexionar sobre o explicado e expoñer a tempo as súas dúbidas e comentarios. |
Workbook | Seleccionarase un libro de lectura obrigatoria. A lectura de libros actuais sobre a materia facilita a comprensión conceptual e a reflexión, e contribúe a garantir unha aprendizaxe en profundidade. A lectura é un dos hábitos que máis contribúe á profundidade no xuízo e á riqueza expresiva. |
Collaborative learning | Para lograr a aprendizaxe do alumno sobre as características e situación actual dos distintos sectores que abrangue esta materia, realizarase un traballo en grupo. Deste modo preténdese alcanzar unha aprendizaxe dinámica sobre uns contidos que son en si mesmos cambiantes, e polo tanto, o máis importante é que os alumnos saiban que é relevante actualizar, cales son as fontes de información significativas e como utilizalas. |
Mixed objective/subjective test | Exame final da materia |
|