Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Arquitecto |
Subjects |
Proxecto fin de Carreira |
Methodologies |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Proxecto fin de Carreira | Code | 630011502 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | Yearly |
Fifth | Troncal | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Speaking test | Os estudiantes expoñen públicamente, verbalmente e co apoio de TIC, os resultados dos seu proxecto fin de carreira ante o tribunal constituida para tal fin que o avaliará. |
Field trip | A viaxe de estudios facilita o directo coñecemento dos lugares e arquitecturas sobre as que se traballa ou doutras análogas. |
Guest lecture / keynote speech | Destinada á introducción conceptual e a ofrecer a información necesaria para o desenvolvemento dos proxectos fin de carreira. |
Document analysis | Antes de iniciar o desenvolvemento material do proxecto fin de carreira, procederase á análise das fontes documentais relacionadas co tema proposto mediante a utilización de de documentos audiovisuais, bibliográficos, reportaxes documentais, paneis gráficos, fotografías, maquetas, artigos, textos informativos, normativa de aplicación, etc. A/O alumna/o analiza a documentación dispoñible e amplíala, elaborando unha síntese das distintas fontes documentais. Compleméntase esta análise con intervencións de profesionais da arquitectura e doutros campos, que serán invitados a efectuar charlas e coloquios con desenvolvemento de temas concretos e experiencias persoais. |
Supervised projects | O proxecto fin de carreira é o último traballo da/o alumna/o que haberá de verificar os coñecementos e competencias adquiridas durante a titulación. Trátase dun traballo individual. A titulación preténdese promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Refírese á aprendizaxe de "como facer as cousas", é o estudante o que asume a responsabilidade da súa formación. |
|