Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica (Plan 2016) |
Subjects |
Técnicas de Investigación e Documentación en Arquitectura |
Learning aims |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Técnicas de Investigación e Documentación en Arquitectura | Code | 630567104 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
HISTORIA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento da historia xeral da arquitectura, tanto en si mesma como na súa relación coas artes, as técnicas, as ciencias humanas, a historia do pensamento e os fenómenos urbanos. | AJ1 |
BJ1 BJ3 BJ4 |
CJ1 CJ15 |
BASES ARTÍSTICAS: comprensión ou coñecemento da estética e a teoría das artes e da producción pasada e presente das belas artes e as artes aplicadas susceptibles de influír nas concepcións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas. | AJ1 |
BJ1 BJ3 BJ4 |
CJ1 CJ4 CJ5 CJ8 CJ15 |
BASES DA ARQUITECTURA OCCIDENTAL: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas da cultura occidental e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. | AJ2 AJ4 AJ8 |
BJ1 BJ3 BJ4 BJ5 |
CJ1 CJ3 CJ5 CJ8 CJ15 |
BASES DA ARQUITECTURA NATIVA: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas de carácter nacional, local e vernáculo e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. | AJ2 AJ4 AJ8 |
BJ1 BJ3 BJ4 BJ5 |
CJ1 CJ3 CJ5 CJ8 CJ15 |
SOCIOLOXÍA E HISTORIA URBANAS: comprensión ou coñecemento das relacións entre o medio físico e o medio social e as bases da teoría e a historia dos asentamentos humanos, da socioloxía, da economía urbana e da estadística como fundamentos dos estudos territoriais e urbanísticos. | AJ2 AJ4 |
BJ1 BJ3 |
CJ1 CJ2 CJ3 CJ5 CJ15 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | AJ1 AJ4 |
BJ1 BJ3 BJ4 |
CJ1 CJ2 CJ3 CJ5 CJ15 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | BJ3 BJ4 |
CJ3 CJ5 CJ15 |
|
Sensibilidade estética. | AJ1 AJ2 AJ4 |
BJ3 |
CJ1 CJ15 |
Capacidade de análise e síntese. | CJ1 CJ2 |
||
Cultura histórica. | CJ15 |
||
Razoamento crítico. | AJ1 AJ2 AJ4 |
BJ1 BJ3 BJ4 |
CJ1 CJ3 CJ15 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa. | CJ3 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | AJ8 |
CJ3 |
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | CJ4 CJ5 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | AJ1 AJ2 AJ4 |
BJ3 BJ4 |
CJ3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | BJ5 |
CJ2 CJ5 CJ8 |
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | BJ1 BJ3 BJ4 |
|