Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Grao en Arquitectura |
Subjects |
Teoría da Composición e Patrimonio |
Assessment |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Teoría da Composición e Patrimonio | Code | 630G01055 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fifth | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Student portfolio | A5 A14 A34 B4 | Nos traballos propostos, e a efectos da súa calificación, valoraranse aspectos como a coherencia conceptual, o nivel técnico das descripcións, a coherencia documental, a concreción técnica, a aportación personal na busca e elaboración dos datos e a claridade da expresión gráfica utilizada, pero, sobre todo, a correcta aplicación dos criterios desenvolvidos na asignatura en canto ás boas prácticas da conservación e restauración do patrimonio cultural. | 15 |
Guest lecture / keynote speech | A15 A16 A41 A43 A44 A45 A46 A48 A58 B1 B2 B8 B9 B10 B13 | Sendo unha materia teórico-práctica, utilizarase o método de avaliación contínua, controlarase a sistencia á clase e unha parte da calificación obterase da actitude e do traballo do estudante ao longo do cuatrimestre; pero debe completarse coa realización de a lo menos un traballo de contido teórico-práctico que permita comprobar que o estudante asimilou os contidos conceptuais e procedimentais propios da asignatura. Na avaliciaión final do estudante se terá en conta: -A asistencia á clase e o interese e participación nas sesións presenciais. -A realización e exposición individual dos exercicios propostos. -A realización de traballos individuais e/ou en grupo e a súa presentación e defensa individual e/ou en grupo. -Calquera outra actividade que se detalle na guía docente da asignatura |
5 |
Objective test | B11 B12 B15 B17 B18 | Sendo unha materia teórico-práctica, utilizarase o método de avaliación contínua, controlarase a sistencia á clase e unha parte da calificación obterase da actitude e do traballo do estudante ao longo do cuatrimestre; pero debe completarse coa realización de a lo menos un traballo de contido teórico-práctico que permita comprobar que o estudante asimilou os contidos conceptuais e procedimentais propios da asignatura. Na avaliciaión final do estudante se terá en conta: -A asistencia á clase e o interese e participación nas sesións presenciais. -A realización e exposición individual dos exercicios propostos. -A realización de traballos individuais e/ou en grupo e a súa presentación e defensa individual e/ou en grupo. -Calquera outra actividade que se detalle na guía docente da asignatura - Todo esto completa e contextualiza á proba obxectiva: exame escrito sobre a materia teórica impartida. |
80 |
Assessment comments | |||
O alumno debe asistir fundamentalmente ás sesións maxistrais, e presentar os traballos propostos co nivel esixido de calidade cara superar a asignatura. Para aprobar a asignatura, o alumno contará con duas oportunidades (Xuño e Xullo). O profesor, dacordo cos alumnos, poderá optar por dividir o exame en dúas partes. O traballo será entregado en xuño e é indispensable para aprobar a asignatura. Se non se entrega, calificarase ao alumno como Non Presentado. A calificación acadada no traballo sumarase á obtida nos exames escritos, sempre que estes acaden un mínimo de 40 puntos. Con puntuacións inferiores a 40 se calificará suspenso, se ben a nota do traballo gardarase para sumala no exame de xullo. Igualmente, a asistencia ás sesións maxistrais sumará 5 puntos á nota do exame sempre que ésta acade os 40 puntos mínimos. |
|