Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Subjects |
Special Cargoes Transport |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Special Cargoes Transport | Code | 631G01401 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Realizarase unha explicación detallada dos contidos da materia. O alumno contará en todo momento con material bibliográfico e apuntes elaborados polo profesor do tema a tratar en cada sesión maxistral. Fomentarase a participación en clase a través de comentarios que relacionan os contidos teóricos con experiencias da vida real. |
Objective test | A proba obxectiva consistirá nunha serie de preguntas de desenvolvemento conceptual, cuxo número variará entre 10 e 20 e a resolución de dous exercicios prácticos. O contido das preguntas versará sobre as materias impartidas en clase e os exercicios prácticos serán tamén similares aos resoltos en clase. Achegarase ao alumno suficiente material para o estudo da teoría e para os exercicios prácticos. Realizaranse probas parciais, tanto da parte teórica como da resolución de problemas, e unha proba final conxunta de toda a materia. Tanto os exames ordinarios como os extraordinarios rexeranse polo mesmo formato.extraordinarios se regirán por el mismo formato. |
Case study | Procederase á aplicación da teoría aprendida (nas sesións maxistrais) e a resolución dos casos prácticos. |
Introductory activities | A primera clase del curso dedicarase á presentación da materia aos alumnos. |
Summary | Antes de cada exame parcial e do final dedicarase unha clase (en total 3) presencial de síntese de principais contidos expostos. Preténdese axudar ao alumno a comprender a materia de forma global e a resolver aqueles aspectos que puidesen dar lugar a confusión ou que non fosen asimilados adecuadamente. |
|