Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Civil Engineering |
Mestrado Universitario en Enxeñería de Camiños, Canais e Portos |
Subjects |
Obras hidráulicas e hidroloxía |
Assessment |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Obras hidráulicas e hidroloxía | Code | 632514005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
ICT practicals | A1 A2 A3 A6 A8 A10 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B19 B16 B17 B18 C3 C4 C8 C9 C12 C13 C15 C21 | Os alumnos realizarán varios traballos cos modelos numéricos presentados na materia e deberán entregar un informes dos mesmos. Será necesario entregar 2 traballos para aprobar a materia e sacar unha nota mínima de 4 sobre 10 en cada un. | 30 |
Problem solving | A1 A2 A6 A8 A10 A25 A26 A27 B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B19 B16 B17 B18 C3 C4 C8 C12 C13 C15 C21 | Os alumnos entregarán a solución de boletíns de prácticas propostas en clase. Non é necesario para aprobar a materia | 25 |
Multiple-choice questions | C21 | Ao finalizar cada bloque da materia realizarase un exame de seguimento da meteria. O test de seguimento non é necesario para aprobar a materia. | 20 |
Objective test | C21 | Nas datas oficiais realizarase un exame de coñecementos das materias presentadas na materia. Será necesario sacar polo menos un 4 sobre 10 para poder aprobar a materia. O contido do exame depende do método de avaliación escollido polos alumnos para superar a materia |
35 |
Assessment comments | |||
A materia pode superarse con dúas metodoloxías diferentes: 1. 1. Examen final. O 100% da nota da materia será un exame final teórico - práctico cun alcance diferente do da proba obxectiva practica aos alumnos que se presenten por avaliación continua. Será necesario presentar 1 traballos de TICs cunha nota mínima de 5 sobre 10. Ao comenzo de curso os alumnos deben |
|