Teaching GuideTerm University College of Physiotherapy |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Subjects |
Enfoque Multidisciplinar da Dor: Neurobioloxía, Dor e Discapacidade, Sistemas de Avaliación, Novos P |
Methodologies |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Enfoque Multidisciplinar da Dor: Neurobioloxía, Dor e Discapacidade, Sistemas de Avaliación, Novos P | Code | 651516006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | As sesións maxistrais correspondense ás clases teóricas que serán impartidas na aula. Presentaranse os aspectos clave da asignatura de maneira sintética e secuencial, co obxetivo de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe ó alumn@. Realizaranse mediante exposición oral, con ou sen apoio audiovisual. Estará destinada fundamentalmente para os obxetivos de coñecementos ou de saber. |
Document analysis | O/a alumn@ utilizará documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fundamentamente artigos científicos) aportados polos docentes e/ou que el/ela mesmo buscasen ou seleccionasen. O obxetivo da sua análise será o de reforzar e/ou complementar aspectos básicos da materia, traballando ó mesmo tiempo sobre a capacidade para integrar coñecementos científicos de carácter avanzado, ligados ó ámbito da discapacidade, dependencia e da dor. |
Laboratory practice | Realizaranse actividades de caracter práctico dirixidas fundamentalmente á adquisión das habilidades e metodoloxías de evaluación da dor (identificación e interpretación dos cuestionarios autoadministrados, realización e interpretación de probas físicas, demostracións de outras pruebas), e á integración de coñécementos que contribuian a un mellor entendemento da neurofisioloxía da sensación álxida. |
Multiple-choice questions | O exame constará de 30 preguntas tipo test, de resposta múltiple, onde cada 2 respostas incorrectas restarán unha ben contestada. O exame terá un valor do 70% da nota total da asignatura. |
Case study | Os/as alumn@s, divididos en pequenos grupos, traballarán sobre un caso clínico (real ou suposto) caracterizado pola presenza de dor crónica, co obxetivo de propoñer cuestións que contribuian a identificar o sustrato/s etiopatoxénicos, de estudar as suas caracterísiticas e relacionalas cos síndromes dolorosos estudados na materia, propoñer alternativas de exploración, evaluación e/ou enfoques terapéuticos de forma razonada. |
Workbook | Pedirase ó alumn@ a lectura dalgún texto (capítulo de libros) ou documentos (artígos científicos) que lle permitan profundizar nos contidos abordados tantonas sesións maxistrais como nas prácticas de laboratorio. |
Introductory activities | A través destas actividades iniciais tratarase de identificar as competencias, intereses e motivacións do/a alumn@ co obxetivo de facilitar o proceso de aprendizaxe. Presentarase a proposta académica recollida na asignatura, recomendacións, a sua metodoloxía de avaliación e todos aqueles aspectos fundamentais para o desenrolo e cursado da mesma. |
|