Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Métodos e técnicas de recollida de información en psicoloxía aplicada |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos e técnicas de recollida de información en psicoloxía aplicada | Código | 652438002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Lecturas | Selección de lecturas que se comentan posteriormente en clase e que serven para que serven para os traballos tutelados. Responderase a un cuestionario online sobre elas, como control de lectura. |
Obradoiro | Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc.), a través da que o alumnado realiza tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, con apoio e supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados | Análise metodolóxica de tres investigacións relevantes dentro do ámbito da psicoloxía aplicada, seguindo as directrices da Guía de Análise que se ofrece no curso. |
Presentación oral | Exposición dun dos traballos tutelados. |
Proba obxectiva | A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
|