Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
8 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Artes Plásticas e Visuais |
Asignaturas |
Pedagogía. sociología y psicología de las artes plásticas y visuales |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagogía. sociología y psicología de las artes plásticas y visuales | Código | 652611B11 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Obligatoria | 5 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Taller | A3 | Seguimento do traballo diario | 100 |
Observaciones evaluación | |||
Entendendo o proceso creativo como unha secuencia ligada o tempo, non se pode entender a evaluación como un proceso simplemente cuantitativo, senon como un punto de chegada a un determinado estadio que implica unha relación entre o alumnado e o profesorado diferente da tradicional. A capacidade de reflexión e autocrítica debe indicarnos máis que unha simple evaluación clásica. |
|