Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe | Code | 652G01022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workshop | A15 A20 B22 B25 | Asistencia y participación nas actividades de clase tanto interactivas como expositivas (análises de casos, xogo de roles, simulación, lecturas, aprendizaxe colaborativo e talleres). | 20 |
Supervised projects | A9 A22 A41 A43 A55 A63 B1 B2 B5 B6 B7 B9 | En grupos (mínimo 3 e máximo 5) deberán elaborar materiais de instrución para previr as dificultades na aprendizaxe (segundo os diferentes temas). Estes traballos serán orientados polo profesor nas súas diferentes fases. Non se admitirán traballos individuais. | 30 |
Mixed objective/subjective test | A7 A8 A44 | A proba de avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de multiples opcións. Tamén pode exporse unha situación de aula para que sexa analizada, segundo expúxose na clase. | 50 |
Assessment comments | |||
Observacións: -Os alumnos que non poden asistir a clase ou os que estuden a tempo parcial (non presenciais) previa autorización da comisión pertinente, terán que ir á proba mixta e terán que realizar os traballos (análises de casos e traballos tutelados) solicitados en clase, do mesmo xeito que os seus compañeiros presenciais, dado que estes apartados teñen unha porcentaxe na nota final. A nota definitiva será sobre o % dos apartados aos que respondan. Este criterio é válido para todas as convocatorias de exame. |
|