Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Literatura infantil e a súa didáctica | Code | 652G01024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A literatura infantil: características, canon e aplicacións didácticas | 1.1. A especificidade da literatura infantil 1.2. Breve panorama histórico das producións literarias para a infancia 1.3. Criterios de selección do libro infantil 1.4. A formación do público lector. A competencia literaria |
2. A literatura infantil de tradición oral | 2.1. Concepto, xéneros e perspectivas educativas 2.2. O conto: orixes e evolución 2.3. O cancioneiro e os xogos de lingua |
3. A literatura de autor/a para as primeiras idades | 3.1. Os libros de primeiras representacións e os libros sobre hábitos 3.2. Os libros de poesía, cancións ou adiviñas 3.3. Os libros de imaxes e os libros-xogo 3.4. Os libros informativos 3.5. Os libros ilustrados e os álbums ilustrados 3.6. Os libros dixitais |
4. A biblioteca escolar e a animación á lectura | 4.1. As bibliotecas públicas, as bibliotecas escolares e as bibliotecas de aula 4.2. Estratexias de animación á lectura 4.2.1. O conto contado 4.2.2. O teatro e a dramatización escolar |
|