Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período de 6-12, no contexto familiar, social e escolar. |
A1
|
|
|
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionais e sociais. |
A2
|
|
|
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra de ela relativos ao período 6-12. |
A7
|
|
|
Coñecer os fundamentos da educación primaria. |
A8
|
|
|
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan. |
A9
|
|
|
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actualidade educativa |
A10
|
|
|
Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula. |
A16
|
|
|
Coñecer e aplicar experiencias innovadoras en educación primaria |
A17
|
|
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade. |
A18
|
|
|
Relacionar a educación co medio, e cooperar coas familias e a comunidade |
A22
|
|
|
Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico |
A34
|
|
|
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro |
A64
|
|
|
Aprender a aprender |
|
B1
|
|
Resolver problemas de forma efectiva |
|
B2
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B3
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. Traballar de forma colaborativa. |
|
B4 B5
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
|
B7
|
|
Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente |
|
B8
|
|
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e na escrita. |
|
B9
|
|
Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. |
|
B14
|
|
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. |
|
B15
|
|
Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. |
|
B16
|
|
Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo |
|
B17
|
|
Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. |
|
B18
|
|
Capacidade de adaptarse a novas situacións nunha sociedade cambiante e plural. |
|
B19
|
|
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que inclúe algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
B21
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
B22
|
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
B23
|
|
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
B24
|
|
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
|
B25
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|