Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Literatura infantil e xuvenil e a súa didáctica |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura infantil e xuvenil e a súa didáctica | Código | 652G02029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Álvarez Angulo, T. (2010). Competenciasbásicas en escritura. Barcelona: Octaedro. Ballester, J. (2015). La formación lectora y literaria. Barcelona: Graó. Blake, Q. (2010). 1001 librosinfantiles que hay que leer antes de crecer. Barcelona: Grijalbo. Borda Crespo, I. (2002). Literatura Infantil y Juvenil. Teoría ydidáctica. Granada: GEU. Bravo Villasante, C. (1988). Historia y Antología de la Literatura InfantilUniversal. Valladolid: Miñón. Butiñá, J., Muñoz Cáliz, B. e Llorente Javaloyes, A.(2002). Guíade teatro infantil y juvenil. Madrid : Asociación Española de Amigos dellibro infantil y juvenil. Calvino, Í. (1992). ¿Por qué leer los clásicos? Barcelona:Tusquets.Cerillo, P., Larrañaga, E.& Yubero, S. (2002). Libros, lectoresy mediadores. La formación de los hábitos lectores como proceso de aprendizaje.Cuenca: UCLM. Colomer, T. (1998). La formación del lector literario. Narrativainfantil y juvenil actual. Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez. Colomer, T. (2005): Andar entre libros. La lectura literaria en la escuela . México: Fondo de Cultura Económica. 4.ª reimpresión 2014. Colomer, T. (dir.) (2002) : Siete llaves para valorar las historias infantiles . Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez. Colomer, T. (2010). Introducción a la literatura infantil yjuvenil actual. Madrid: Síntesis. Couto Piñeiro, X., LamapereiraLópez, A. & Vieites García, M. F. (1992). Práctica teatral na escola. Vigo: Ir indo Colomer, T. ( 2010). Laevolución de la literatura infantil y juvenil en España. Bookbird, 1.Recuperado de Durban Roca, G. (2010). La biblioteca escolar, hoy: un recursoestratégico para el centro. Barcelona. Graó. García Padrino, J. (2003). Formasy colores: la ilustración infantil en España. Cuenca:UniversidadCastilla-La Mancha. Garralón, A. (2001). Historia portátil de la literatura infantil.Madrid: Anaya. Jover, G. (2007): Un mundo por leer. Barcelona: Octaedro. Jover, G. (coord.ª) (2009). Sentirse raro. Miradas sobre la adolescencia.Málaga. Junta de Andalucía. Recuperado de: http://www.juntadeandalucia.es/educacion/webportal/abaco- Lage, Fernández, J. J. (2013).Bibliotecas escolares, lectura yeducación. Barcelona. Octaedro. Mendoza Fillola, A. (2004). La educación literaria. Bases para laformación de la competencia lecto-literaria lectora. Málaga: Aljibe. Mendoza Fillola, A. (coord.)(2012). Leer hipertextos: la formacióndel lector literario. Barcelona. Octaedro. Mera Herbello, H. (2010). Unha década de literatura infantil e xuvenilen galego. Cangas do Morrazo: Morgante. Mínguez López, X. (2011). Haciauna definición de la literatura infantil y juvenil y sus ámbitos de estudio. EnNúñez, M.ª P.; Rienda, J. (eds.). Lainvestigación en didáctica de la lengua y la literatura. Granada: SEDLL. Neira Cruz, X.A. (2004). 105anos de literatura infantil e xuvenil en galego. Grial, XLII, 107-113. Revista galega de educación(2010). As bibliotecas Escolares (monográfico). 48. Rodari, G. (2013). Introdución á arte de contar historias.Gramática da fantasía. Pontevedra: Kalandraka. Roig Rechou, B. A. e NeiraRodríguez, M. (coords.) (2011). O álbumna literatura infantil e xuvenil (2000-2010). Vigo: Xerais. Roig Rechou, B. A. (2015). Historia da Literatura Infantil e XuvenilGalega. Vigo: Xerais. Roig Rechou, B. A. (2011). A literatura infantil e xuvenil galega noséculo XXI. Seis chaves para "entendela mellor". Alicante:Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes. Recuperado de: http://www.cervantesvirtual.com/obr Tejerina, I. (1994). Dramatización y teatro infantil. Madrid: Siglo Veintiuno. |
|
Bibliografía complementaria | |
Anatarambana. Literatura infantil. [Blog]. Recuperado de http://anatarambana.blogspot.com.es/ Blog das Bibliotecas escolares de Galicia. Recuperado de https://www.edu.xunta.es/biblioteca/blog/ Biblioteca Nacional de España,Gobierno de España, Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Literatura infantil y juvenil. Guía derecursos bibliográficos. Recuperado de http://www.bne.es/permalink/bdcfa61a-3831-11e0-80cd-0018fe323fc3.html Centro Virtual Miguel deCervantes. Biblioteca de literaturainfantil y juvenil. Recuperado de http://www.cervantesvirtual.com/seccion/bibinfantil/ Cuadernos de literatura infantil y juvenil. Recuperado de http://www.revistaclij.com/ Criaturas. Revista dixital de literatura infantil e xuvenil. Recuperado de http://www.criaturas.gal/ Fraga, A. M. (coord.) (2015). Libros infantís e xuvenís de Galicia 2015.Santiago de Compostela: Xunta de Galicia. Consellería de Cultura, Educación eOrdenación Universitaria. Recuperado de http://www.cultura.gal/sites/default/files/documents/publicacion/libros_infantis_e_xuvenis_de_galicia_2015.9.5mb.pdf International Board on Books for Young People . Recuperado de http://www.ibby.org/ Literatil. Reseñas de Literatura Infantil y Juvenil. [Blog]. Recuperado de http://literatil.com/ Pizca de Papel. Web especializada en Literatura infantil y juvenil. Recuperado de http://elblogdepizcadepapel.blogspot.com.es/ Revista Babar. Recuperado de http://revistababar.com/web/ |
|