Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Teoría da educación |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Teoría da educación | Code | 652G03001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
A2 | Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A3 | Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
A4 | Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A7 | Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A11 | Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A13 | Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. |
A16 | Comprender a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional. |
B2 | Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
B3 | Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|