Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Teoría da educación |
Learning aims |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Teoría da educación | Code | 652G03001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Coñecer as distintas corrientes pedagóxicas que máis teñen influído no contexto occidental | A1 A2 A4 A5 A16 |
B2 |
C1 C6 |
Analizar as prácticas educativas recollidas en documentos, películas e material audiovisual á luz das distintas teorías da educación | A2 A3 A5 A11 A16 |
B2 B3 |
C1 C6 |
Identificar as distintas correntes pedagóxicas presentadas na materia nunha práctica socioeducativa real: recoller información, seleccionar e sintetizar os aspectos máis relevantes, observar de forma cítica e comprender unha práctica socieoeducativa, identificar os rasgos característicos de cada corriente, identificar o marco legal que regula o campo e expoñer con rigor e claridade | A1 A2 A3 A5 A11 |
B2 B3 |
C1 C6 |
Aprender a traballar en equipo, a facer o seguimento do traballo e a avaliación/autoavaliación do mesmo. Aprender a facer un diario e actas das reunións. | A7 A13 |
B2 B3 |
C1 |
|