Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Métodos de investigación |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos de investigación | Código | 652G03019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE I.- FUNDAMENTOS DA INVESTIGACIÓN EN EDUCACIÓN. | TEMA 1. - A INVESTIGACIÓN EDUCATIVA. 1.1. Definición e características da investigación científica. 1.2 Definición e características da investigación educativa. 1.3. Tipos de Investigación. TEMA 2. - OS PARADIGMAS DE INVESTIGACIÓN. 2.1. Cuestiones básicas. 2.2. Características de los paradigmas. 2.3. Posiciones ante la diversidad paradigmatica. |
BLOQUE II.- A INVESTIGACIÓN NO ÁMBITO EDUCATIVO E SOCIAL. | TEMA 3. - O PROCESO XERAL DE INVESTIGACIÓN. 3.1. Formulación do problema. 3.2. Revisión da literatura. 3.3. Hipótese e variables. 3.4. Deseños de investigación. 3.5. Poboación e mostra. 3.6. Técnicas de recollida de datos. 3.7. Informe da investigación. 3.8. Diferenzas do proceso de investigación dende a perspectiva cuantitativa e/ou cualitativa. |
BLOQUE III.- METODOLOXÍA CUANTITATIVA E CUALITATIVA NA INVESTIGACIÓN EDUCATIVA | TEMA 4. - A INVESTIGACIÓN DENDE UNHA PERSPECTIVA CUANTITATIVA. 4.1. Introdución. 4.2. Investigación experimental 4.3. Investigación non experimental. TEMA 5. - INVESTIGACIÓN DENDE UNHA PERSPECTIVA CUALITATIVA. 5.1. Investigación acción, investigación colaborativa e investigación participativa. 5.2. Investigación evaluativa 5.3. Otros métodos cualitativos: biográfico, etnográfico, fenomenología, etnometodología y estudio de casos. TEMA 6.- A ESTADÍSTICA COMO INSTRUMENTO DE INVESTIGACIÓN. |
|