Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Dinámicas de comunicación e colaboración na acción socioeducativa |
Contidos |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Dinámicas de comunicación e colaboración na acción socioeducativa | Código | 652G03020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A comunicación e a linguaxe | Fundamentos e concepto de comunicación. O proceso comunicativo dende a psicoloxía social. A linguaxe: Concepto, elementos,clasificacións, as diferentes linguaxes. Educación para a interpretación de distintos tipos de linguaxe. Usos da linguaxe:a construción discursiva da realidade social. O xénero, a discapacidade, a inmigración e a exclusión na linguaxe. |
2. A comunicación na acción socioeducativa. | A comunicación na educación Modelos do proceso de comunicación Axentes e elementos na comunicación educativa A dimensión física da comunicación educativa (a canle e o contexto físico) A educación da comunicación. Educomunicación. Propaganda, publicidade e estratexias de mercado Os medios de comunicación social: lectura e análise crítica |
3. As TIC e as redes | As TIC e as redes como facilitadoras da comunicación e a colaboración (redes sociais, Moocs, coworking) Implicacións educativas das redes sociais O Community manager en contornas educativas Planificación da imaxe social das institucións socioeducativas nas redes sociais. Construción de presentacións e outras ferramentas comunicativas na rede (Infografías, Memes, presentacións,…) A teoría do capital social: a rede como motor de desenvolvemento |
4. Colaboración, relación e participación | A aprendizaxe colaborativa A relación centro educativo-contorna A participación como parcela educable. O asociacionismo e os movementos sociais. Os grupos e o seu funcionamento Dinámicas e técnicas de grupo |
5. A educación emocional na comunicación | As emocións e os sentimentos na educación: educación emocional no ámbito socioeducativo A intelixencia emocional e social (concepto, elementos,…) A teoría das intelixencias múltiples O humor: conceptualización e implicación para as organizacións |
6. O liderado educativo e os estilos comunicativos | O liderado educativo A comunicación persoal e os estilos comunicativos Habilidades comunicativas e implicacións da linguaxe verbal e non verbal O educador/a como comunicador/a: estratexias de comunicación en público |
|