Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Orientación ocupacional |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación ocupacional | Código | 652G03021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Caracteriza-lo desenvolvemento institucional da orientación ocupacional e a súa situación actual (accións e metodoloxías utilizadas e profesionais que as levan a cabo) | A1 A3 |
||
Adquirir coñecementos, destrezas e actitudes para a propia inserción profesional | C7 |
||
Comprender as implicacións dos cambios producidos no mercado laboral na concepción e praxe da orientación profesional e nos procesos de exclusión laboral. | A5 A8 |
C4 |
|
Analizar e deseñar actuacións de orientación ocupacional non sexista e reflexionar sobre o seu papel na consecución da igualdade de oportundiades entre homes e mulleres. | A5 A9 |
B4 |
C4 |
Adquirir unha actitude reflexiva, crítica e transformadora ante ás problemáticas que atende a orientación ocupacional, analizando e valorando as súas achegas e as súas limitacións na consecución dun emprego e na promoción da igualdade de oportunidades. | A14 |
C4 |
|
Comprende-la terminoloxía específica e usala axeitadamente | B6 |
C1 |
|
Analiza-las bases teóricas da orientación ocupacional e comprender as implicacións para a súa praxe | A2 |
||
Analizar e deseñar intervencións para a inserción laboral | A6 A9 A18 A21 |
B1 B6 |
|
Coñecer, consultar e valorar recursos para a práctica da orientación ocupacional. | A15 |
||
Analiza-lo perfil profesional dos profesionais da orientación ocupacional, identificar as competencias necesarias para o seu desempeño e valorar a importancia e necesidade de formación ó longo da vida. | A1 |
C3 |
|
Consolidar hábitos de traballo cooperativo e potencia-las habilidades e actitudes sociais necesarias no desenvolvemento profesional | B5 |
||
Adquirir actitudes e destrezas de indagación que posibiliten o estudo independente e a formación permanente. | C3 C7 |
||
Identificar os colectivos con especiais dificultades de inserción, analizar as súas características en relación cos factores de inserción laboral e coas necesidades de formación e orientación e valorar as súas implicacións para a intervención. | A2 A8 A20 |
B4 |
C4 |
Identificar e valora-los posibles usos de Internet para as persoas que buscan emprego e para os profesionais da orientación laboral | A15 |
C3 |
|
Explorar o mercado profesional do/a educador/a social no campo da orientación e formación profesional | A1 |
|