Resultados de aprendizaje |
Competencias / Resultados del título |
Conocer los campos de la educación social y reconocer nuevos ámbitos emergentes.
Distinguir los estadios evolutivos de las personas, e interpretar sus implicaciones educativas.
Identificar y analizar los factores contextuales que afectan a los procesos de intervención socioeducativa.
Seleccionar diferentes métodos y técnicas para la planificación y evaluación de programas y servicios.
Detectar factores de vulnerabilidad, de exclusión y de discriminación social que dificulten la inclusión social, escolar y laboral de personas y colectivos.
Diseñar y desarrollar proyectos, programas y servicios en los diferentes campos de intervención profesional promoviendo la participación y el desarrollo comunitario.
Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural y educativa.
Mediar en situaciones de riesgo y conflicto.
Diseñar e implementar procesos de evaluación de programas y estrategias de intervención socioeducativa en diversos contextos.
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A1
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Elaborar, analizar, sintetizar, valorar y transmitir críticamente la información.
Redactar y presentar informes técnicos, memorias, reglamentos o cualquier otro documento básico que contribuya a regular la acción socioeducativa.
Generar la cultura profesional colaborativa, fomentando el trabajo en red e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa y responsabilidad.
Diseñar e impulsar espacios socioeducativos en contextos de diversidad atendiendo a la igualdad de género, a la equidad y respeto a los derechos humanos, favoreciendo el empoderamiento de las personas y colectivos ubicados en situaciones de desventaja social.
Capacidad de mostrar actitudes coherentes con las concepciones éticas y deontológicas propias de la profesión.
Adquirir y dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas y propuestas a diversas audiencias. |
A2
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Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida.
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común.
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
A3
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Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. |
A4
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Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A5
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Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos |
A8
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Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
A9
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Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A11
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Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
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B1
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Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
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B2
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Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
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B3
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Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social. |
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B4
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Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
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B5
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Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
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B6
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Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
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C1
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Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
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C3
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Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
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C4
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Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
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C6
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Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
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C7
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Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
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C8
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