Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Desenvolvemento e prevención de condutas aditivas |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Desenvolvemento e prevención de condutas aditivas | Code | 652G03035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender as bases conceptuais e fundamentos teóricos da prevención de condutas aditivas. | A1 A2 A3 A11 A14 A16 A17 |
B3 |
C2 C4 C8 |
Discriminar as similitudes e diferenzas entre as adiccións químicas e psicolóxicas. | A14 |
||
Estudar as consecuencias físicas, psicolóxicas e sociais das adiccións. | A8 A12 |
||
Analizar os principais factores predispoñentes e precipitantes das condutas aditivas | A4 A5 |
B1 |
|
Valorar as aportacións da Educación social á intervención nas adiccións. | A8 |
B5 |
C6 C7 |
Planificar e avaliar iniciativas e intervencións socioeducativas de orde preventiva no eixo das adiccións a sustancias e adiccións psicolóxicas. | A7 A21 |
B2 B4 B6 |
C1 |
|