Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Cuestións filosóficas do mundo contemporáneo |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Cuestións filosóficas do mundo contemporáneo | Code | 652G03036 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Analizar os efectos sociais e culturais do proceso secularizador nas sociedades modernas, tomando conciencia das súas consecuencias tanto positivas como negativas | A2 A5 A8 A11 A14 A20 |
B1 B2 B5 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Interpretar os supostos e consecuencias do réxime patriarcal, asumindo unha actitude crítica | A2 A4 A5 A8 A11 A14 |
B1 B2 B4 B5 B6 |
C1 C3 C4 |
Analizar a importancia das técnicas de reproducción da imaxe na sociedade contemporánea, adoptando unha actitude crítica fronte ós seus efectos negativos | A1 A2 A5 A8 A11 A14 A20 |
B1 B2 B4 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Tomar conciencia das prácticas de barbarie que acompañan ó desenvolvemento civilizatorio e da necesidade de prevenir a súa aparición | A1 A2 A5 A8 A11 A14 A20 |
B1 B2 B4 B5 |
C1 C4 C6 |
Identificar os principais factores que ameazan ó ecosistema e tomar conciencia da necesidade da súa preservación | A1 A2 A5 A8 A11 A14 |
B1 B2 B5 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
|