Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Fisioterapia del aparato bucofonador |
Metodologías |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Fisioterapia del aparato bucofonador | Código | 652G04039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Prácticas de laboratorio | Realización de 6 prácticas de laboratorio, relacionadas coas unidades docentes da materia: Práctica 1: Análise do patrón ventilatorio, capacidad de expansión torácica e funcionalidade diafragmática. Aplicación de escalas de valoración. Práctica 2: Execución da espirometría simple e forzada Práctica 3: Exercicio práctico de interpretación espirométrica Práctica 4: Execución dun protocolo clínico de valoración a nivel orofacial Práctica 5: Execución das principáis maniobras deglutorias Práctica 6: Toma de conciencia das características diferenciais dos alimentos dende unha perspectiva perceptivo, sensitivo - motriz |
Sesión magistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. Empregarase para os temas de maior complexidade do temario. |
Actividades iniciales | REalización dunha proba tipo test inicial para evaluar os coñecementos previos dos alumnos e enmarcar os obxetivos da materia. |
Prueba mixta | Prueba objetiva tipos test de opción múltiple y una pregunta corta de desarrollo. |
Portafolio del alumno | A lo largo del curso, el alumno irá elaborando su propio portafolio, constituido con el material procedente de las lecciones magistrales, las prácticas de laboratorio y las recensiones efectuadas, así como con el material de apoyo o bibliográfico empleado para la materia. |
Discusión dirigida | Se realizará una discusión en el aula sobre cada una de las recensiones bibliográficas relacionadas con las unidades temáticas de la materia |
Recensión bibliográfica | O alumno realizará ao longo do curso catro recensións bibliográficas de artigos relacionados coas unidades temáticas da materia |
|