Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Grao en Terapia Ocupacional |
Subjects |
Dereito, Bioética e Terapia Ocupacional |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Dereito, Bioética e Terapia Ocupacional | Code | 653G01105 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Directed discussion | A19 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B17 B28 B29 C4 C7 C8 | Comentario do seminario-Cineforum e doutros materiais faciltados en función de criterios cuantitativos (frecuencia na participación) e cualitativos (pertinencia, madurez, coherencia e calidade expositiva). | 20 |
Supervised projects | A8 A15 A19 A20 A23 A24 A25 A34 B3 B4 B5 B6 B9 B17 B28 B29 C4 C7 C8 | Terase en conta a capacidade de análise e de síntese, así como o grao de aplicación da teoría á práctica. A unidade, a coherencia e a reflexión persoal e colectiva serán os elementos a considerar de face a distinguir os mellores traballos. | 30 |
Long answer / essay questions | A1 A8 A24 A34 B3 B4 B6 B9 B10 C7 C8 | No exame valorarase o nivel de coñecemento dos contidos do programa. O profesor indicará os materiais necesarios para contestar ás preguntas. | 50 |
Assessment comments | |||
En el caso de que, por motivos suficientemente justificados, no se participe en clase ni en los trabajos grupales tutelados, la alumna/el alumno deberá contactar lo antes posible con la persona responsable de la asignatura y solicitar la asignación de tareas individuales. De no ser entregadas las tareas individuales en el plazo establecido, la alumna/el alumno solo podrá optar a un máximo de 50 puntos sobre 100 por la realización de la prueba escrita en la convocatoriaordinaria o extraordinaria. En el caso de que sesuspenda en la convocatoria ordinaria, se conservará la nota de los trabajostutelados o individuales solo hasta la siguiente convocatoria extraordinaria. |
|