Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Ergonomía, Accesibilidade, Deseño Universal e Adaptación Funcional |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Ergonomía, Accesibilidade, Deseño Universal e Adaptación Funcional | Código | 653G01206 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A2 A8 A19 B3 B31 | Avaliación na modalidade de Proba mixta. | 0 |
Aprendizaxe colaborativa | A11 A12 B6 B8 B24 C1 | - Rúbricas do estudante/estudante e do estudante/profesor que realizarán ambos os dous profesores da materia. As rúbricas presentaranse ao inicio do curso. - As rúbricas do estudante/estudante e do estudante/profesor valorarán traballos tutelados (TT) individuais presentados por cada estudante en grupo grande (GG). A proba evaluadora realizarase sobre os contidos de dos TT presentados por cada estudante en GG. Algunos aspectos significativos de las rúbricas de evaluación del estudiante por el profesor: 1.- Asistencia a clase: 1 punto. Cada profesor pasará relación de firma para el alumnado en las clases. 2.- En las respectivas rúbricas de cada profesor dos puntos se determinarán en una prueba evaluadora que se realizará en los respectivos TGR de las dos últimas tardes de clase. |
50 |
Proba mixta | A8 B3 B8 C1 | - Exame: 5 puntos (media de ambos os dous profesores sobre cinco puntos). | 50 |
Observacións avaliación | |||
1.- CRITERIO XERAL DE AVALIACIÓN: A avaliación final dos estudantes realizarase segundo os seguintes criterios: un 50% corresponderá á avaliación continua (5 puntos) e un 50% á avaliación do exame final (5 puntos). 2.- AVALIACIÓN CONTINUA: A nota final da avaliación continua é a media das dúas medias, unha do Prof. Santos del Riego e outra da Profª. Vanessa García Crespo. En concreto, cada profesor fará a media das rúbricas (estudante/estudante e estudante/profesor) avaliadas sobre cinco puntos. As rúbricas presentaranse aos estudantes nas actividades iniciais da materia. Na avaliación continua, por independente, cada profesor avaliará a asistencia e, cos matices que se expresen na primeira xornada de Actividades Iniciais, parte ou a totalidade dos seguientes criterios: a participación en actividades e debates dirixidos (habilidades de comunicación, razoamento no discurso), a resolución das actividades teórico-prácticas propostas, a exposición de traballos individuais e/ou grupais (organización e estrutura, presentación, dinamización do grupo) e a integración dos contidos teóricos aplicados á intervención práctica. As avaliacións continuas realizaranse con RÚBRICAS sobre 5 puntos, que se obteñen da media das seguintes: - RÚBRICA DE AVALIACIÓN DO ESTUDANTE POLO ESTUDANTE: Avaliación do estudante realizada por compañeiros de clase. - RÚBRICA DE AVALILACIÓN DO ESTUDANTE POLO PROFESOR: Avaliación do estudante realizada polo profesor. Entre outros, inclúe un ítem de asistencia sobre 1 punto. Como parte desta rúbrica cada profesor realizará unha proba parcial os últimos días de clase para avaliar os coñecementos adquiridos a través das presentacións de traballos e actividades teórico-prácticas realizadas na clase.
A calificación final da materia expresarase segundo ao establecido no art.5 do RD 1125/2003, do 5 de septiembre, polo que se establece o sistema europeo de créditos e o sistema de calificacións nas titulacións universitarias de carácter oficial e validez en todo oterritorio nacional (publicado no BOE do 18 de setembro de 2003). Sistema de calificacións: suspenso (0-4,9), aprobado (5-6,9), notable (7-8,9), sobresaínte(9-10), matrícula de honra (graciable).
OBSERVACIÓNS ECOLÓXICAS. Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir o a.- Mayoritariamente solicitaranse en formato virtual e soporte informático. b.- De realizarse en papel: - Non se utilizarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a realización de borradores. |
|