Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Grao en Terapia Ocupacional |
Subjects |
Estancias Prácticas II |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Estancias Prácticas II | Code | 653G01210 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Traballaranse contidos teóricos necesarios para abordar a intervención práctica e tamén actividades de desenvolvemento do pensamento lóxico dos alumnos e de aplicación de de os coñecementos teóricos adquiridos. Permite adquirir as competencias xenéricas asignadas a esta materia. |
Workbook | Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editado como fonte de profundización nos contidos traballados. As lecturas seleccionadas tratan sobre contidos aplicables á intervención profesional obxecto desta materia. Permite adquirir as competencias xenéricas asignadas a esta materia. |
Field trip | Actividades desenvolvidas nun contexto externo á contorna académica universitario relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información e a detección de necesidades susceptibles de intervención. Na materia realizaranse algunhas saídas de campo tuteladas pola docente e outras realizadas polos alumnos de forma autónoma. Permite adquirir as competencias específicas asignadas a esta materia. |
Supervised projects | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do ?como facer as cousas?. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor, polo que consta dunha parte de traballo autónomo do alumno e outra parte de tutorías coa profesora. Permite adquirir as competencias específicas asignadas a esta materia. |
Oral presentation | Exposición oral dos estudantes na que deben expor ao resto de compañeiros e ao docente da materia a conclusión do traballo de campo desenvolvido na materia. O obxectivo é que o estudante desenvolva unhas habilidades de comunicación co resto de profesionais que lle permitan comunicar os resultados da súa intervención. Permite adquirie as competencias específicas asignadas a esta materia. |
|