Análise de fontes documentais |
A1 A2 A3 A12 A13 B2 B8 B9 C4 |
Para facilitar a comprensión dos estudantes, discutirase na clase a interpretación e significado dos textos e demáis material documental seleccionado, por iso, valorarase a asistencia do alumno. |
15 |
Lecturas |
A1 A2 A3 A12 A13 B2 B8 B9 C4 C8 |
Comentaráse en grupos reducidos cos estudantes, o contido das lecturas recomendadas para facilitar a súa asimilación |
15 |
Presentación oral |
A12 A13 B2 B8 B9 C4 C6 C8 |
Os traballos deberánse expor na aula utilizando presentacións e deberán de intervir todos os integrantes dogrupo. |
20 |
Prácticas a través de TIC |
A1 A2 A12 A13 B2 B8 B9 C4 C6 C8 |
Realización de exercicios de clase, presentacións, búsqueda de información, interpretación de datos, etc. |
10 |
Proba de ensaio |
A1 A2 A3 A12 A13 B2 B8 C4 |
Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Utilízase para a avaliación diagnóstica, formativa e sumativa. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de redacción e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións |
20 |
O alumno podrá superar a asignatura de 2 formas: - OPCIÓN 1: a suma das notas obtidas nos seguintes apartados ha de superar os 5 puntos. - traballos de clase, comentarios de textos, documentos, gráficas etc que se farán na clase (máximo 2 puntos) - traballo de curso: sobre o temario da asignatura. O tema e estructura do mesmo se acordará previamente coa profesora e é obrigatorio a súa exposición na aula. (máximo 2 puntos) - exame: proba sobre o coñecemento das materias xunto co comentario de documentos históricos. - OPCIÓN 2:para alumnos con dispensa académica, as notas obtidas nos seguintes apartados ha de superar os 5 puntos - Exame do temario da asignatura. Consistirá en 2 preguntas a elixir entre 3 propostas e unha de elas podrá ser de tipo práctico. (ata un máximo de 8 puntos) - Traballo de curso: sobre o temario da asignatura. O tema e estructura do mesmo se acordará, previamente, coa profesora.(Ata un máximo de 1 punto e 1 punto pola súa exposición na aula)
|