Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Fiscalidade Turística |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Fiscalidade Turística | Código | 662G01026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. Analizar a dimensión económica do turismo. Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. Capacidade de análise e síntese. Comunicación oral e escrita en lingua nativa. Resolución de problemas. Razoamento crítico. Compromiso ético. Aprendizaxe autónoma. Adaptación a novas situacións. Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadano a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | A1 A2 A5 A6 A9 A12 A14 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
|