Teaching GuideTerm University College of Technical Architecture |
Grao en Arquitectura Técnica |
Subjects |
Matemáticas II |
Assessment |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Matemáticas II | Code | 670G01006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Short answer questions | A2 B1 B12 C1 C3 | Consistirá nun exame de cuestións teóricas de resposta breve. | 35 |
Problem solving | A1 A8 A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B12 C1 C3 C7 C8 | Consistirá na realización dun exame, ao final do cuadrimestre, que constará de varios problemas (exercicios prácticos) | 35 |
Objective test | A1 B1 C1 | Consistirá en probas presenciais de diverso tipo, escritas ou mediante plataformas TIC para o alumnado que opte pola avaliación continua con asistencia regular. | 30 |
Assessment comments | |||
O alumno/a será avaliado a través dunha "evaluación continua" que constará de dúas partes A) PRIMEIRA PARTE: Ao longo do curso os alumnos/as deberán realizar unha serie de traballos, resolución de boletíns de problemas ou cuestionarios presenciais. Valorarase a súa participación activa: Asistencia (activa) ás clases, entrega de traballos, realización de probas a través de TIC etc. B) SEGUNDA PARTE: Se o alumno non supera a materia polo procedemento establecido no apartado anterior poderá facelo mediante a realización dunha proba que conterá preguntas teóricas e prácticas. A calificación final será a suma do 70% da proba teórico-práctica final e do 30% da nota da avaiación continua do curso. Para que ambas notas se sumen ten que conseguir en cada parte, a lo menos, o 33% de súa valoración. Se o alumno/a participa en nalgunha das tarefas programadas ao longo do curso, necesariamente será avaliado ao final do mesmo. En ningún caso calificaráselle como Non Presentado SEGUNDA OPORTUNIDADE: Para a avaliación da asignatura na 2ª oportunidade, (Xullo), seguiranse os mesmos criterios que na primeira agás casos excepcionais, que serán considerados polo profesorado da materia, nos que o alumno/a poderá responder a unha proba específica. |
|