Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Grao en Información e Documentación |
Subjects |
Análise documental de contido |
Assessment |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Análise documental de contido | Code | 710G02016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Oral presentation | B2 C2 | Exposición e debate na aula dos contidos das lecturas propostas nos módulos correspondentes |
15 |
Objective test | C6 | Preguntas breves e preguntas de desenrolo dos temas así como unha proba práctica. Para superar esta proba obxectiva terán que aprobarse inividualmente cada unha das dúas partes, sendo imprescindible superar en primeiro lugar a parte teórica para aprobar tamén a práctica, que non se calificará se non se ten superada a primeira. |
40 |
Supervised projects | B4 B5 | a) Un traballo individual que versará sobre os temas 3, 4 e 5. Deberá ter un mínimo de 22.000 caracteres, incluidos espacios e excluida a bibliografía, está irá ao final e tamén as notas irán a pe de páxina. A puntuación máxima que acadará este traballo será de tres puntos. b) Traballo individual que constará da búsqueda de bibliografía (libros, capítulos de libros e artigos en revistas) en todo tipo de soportes e a rede publicada nos últimos seis anos sobre a temática de cada un dos temas do apartado Contidos. A puntuación máxima é 1 punto. Estes traballos enviaranse por correo electrónico e entregaranse sobre papel na data acordada na aula. Efectuar cada un dos alumnos os traballos anteriores é indispensabel para superar a materia. Estos non subirán nota cando o discente non aprobe o examen da materia. |
40 |
Workbook | B1 B3 | Avaliaranse a entrega na data establecida, síntese e reflexión persoal sobre o asunto tratado |
5 |
Assessment comments | |||
Efectuar cada un dos alumnos os traballos anteriores é
"Aqueles/as alumnos /as |
|