Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Enxeñaría Mecánica |
Asignaturas |
CÁLCULO |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | CÁLCULO | Código | 730G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Aplicar un pensamento lóxico, crítico e creativo. | B1 B2 B3 B5 B7 |
C4 C5 |
|
Capacidade de abstracción, comprensión e simplicación de problemas complexos. | A1 |
B1 B2 B3 B5 B7 |
C1 C4 C5 |
Entender as características básicas do plantexamento dun problema matemático facendo uso das ferramentas que nos proporciona o Cálculo Infinitesimal. | A1 A5 |
B2 B3 B5 B7 |
C4 |
Familiarizarse coa linguaxe propia do Cálculo Infinitesimal | A1 |
B1 B5 |
|
Ser capaz de valorar a dificultade dun problema e de elexir o método de cálculo estudiado máis axeitado para a súa resolución. Ter unha boa disposición para a resolución de problemas. | B3 |
C1 C4 C5 |
|
Ser capaz de empregar a bibliografía e as ferramentas TIC disponibles para atopar a información necesaria para resolver un problema dado. | A1 A5 |
B5 B7 |
C1 C4 C5 |
Coñecer o significado xeométrico subxacente ao formalismo matemático empregado. Ser capaz de representar no plano e no espacio empregando distintos sistemas de coordenadas | A1 A5 |
B1 B2 |
|
Dominar os coñecementos básicos de funcións de varias variables: conxuntos de nivel, límite, continuidade | A1 A5 |
B1 B2 B3 |
|
Comprender a importancia da derivada parcial como razón de cambio dunha magnitude (física, química, económica) e valorar a súa utilidade para formular problemas matematicamente. | A1 |
B2 B5 B7 |
|
Comprender o significado da integral e a súa interpretación e uso para formular diversos problemas. Saber aplicar a integral para o cálculo de áreas planas, áreas de superficies de revolución e volumes de sólidos. | A1 |
B2 B5 B7 |
|