Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias del Trabajo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
 Asignaturas
  Dirección y Gestión de RRHH II
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Aprendizaje colaborativo A14 A15 A23 A24 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B14 B15 -Unanimidade ou consenso na toma de decisions do grupo
- distribución e planificación do traballo, etc. Tamén se valorarán as competencias derivadas da actitude que serán presentadas aos alumnos ao inicio do curso: Liderezgo, traballo en equipo, pro-actividade, honestidade, etc.
0
Trabajos tutelados A4 A13 A14 B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B13 B14 C6 Valorase a claridade e concrección, o acerto na elección de métodos de traballo, a amplitude, profundidade en cada punto, etc. 0
Sesión magistral A4 A5 A31 A34 B1 B2 B3 B4 B8 B12 B13 B14 C4 C6 C7 Exposición teórica dos temas: conceptos, definicions, distinción de métodos, prácticas, etc, avaliados mediante examen escrito. 100
Presentación oral A13 A14 A15 A23 A24 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 C4 C6 Exposición e defensa pública dos traballos elaborados. valorase a presentación, síntesis, adecuación ao tiempo dado, recollida completa de todos os puntos; síntesis, empreo de TIC´s e defensa das decisions tomadas e argumentacions. 0
 
Observaciones evaluación

OPCIÓN A:

40% da nota proven do examen. Outro 40% da entrega periódica de traballos e un 20% da actitude. Esta última será medida a través de indicadores diversos que son explicados ao inicio do curso, algúns  mostranse nos traballos periódicos e outros nas actitudes e comportamentos na clase, e no propio examen, etc. a lo longo de todo o curso

Criterios para superar la materia é necesario obter unha avaliación favorable en cada unha das partes da materia (50%). A convocatoria de Xulio estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño: aqueles estudiantes que queiran presentarse ás mesmas deben ter entregadas antes do examen, todas as actividades prácticas da materia para poder ser avaliados.

En canto ao nivel: as transparencias  e esquemas proporcionados en clase son o mínimo imprescindible para aprobar. Es dicir, non se admite un resumen de outro xa proporcionado polo profesor. Aqueles alumnos que opten a notas altas: sobresaientes ou matriculas, deben ampliar a materia cos seus propios apuntes, a bibliografía proporcionada, os traballos realizados en clase, os apuntes tomados nos días de exposión pública de traballos, etc.

Importante: Observacións.

Como parte de los indicadores de la competencia HONESTIDAD, (la lista operativizada de competencias de actitud a valorar se ofrecerá a los alumnos a principio de curso) se dan las siguiente s indicaciones:

Es posible restar puntuación  en las siguiente convocatoria a aquellos alumnos que muestren ciertas faltas en la competencia: honestidad.  Ejemplos:

-2 puntos a los alumnos que intenten copiar en el examen,  entregen trabajos de otros años o que no hayan sido realizados por ellos.

-3 puntos a los alumnos que intenten influir en la decisión de la evaluación del profesor a fin de aumentar su nota mediante enchufes, o teniendo algún tipo de ventaja con respecto al resto de la clase. Bien sean ellos mismos quienes lo intenten o bien a través de una tercera persona que lo pida por ellos. En este aspecto no habrá diferencia entre que el alumno esté o no informado de que una tercera persona haya intentado pedir un crietrio favoreble para ellos. Se sobreentenderá, siempre, que el alumno está informado de ese intento de persuasión tendente a romper la ecuanimidad del profesor en las valoraciones; siendo el alumno el responsable y restando 3 puntos en esa convocatoria y también en la siguiente.

OPCIÓN B: No caso de superar os 32 alumnos o sistema de avaliación será o seguinte:

A) Se manterán as mesmas observación e criterios xerais que para os sistema A.

B) - O 90% da nota provirá dun exame escrito.

- O 10% provirá de competencias derivadas de actitudes: tales como interés mostrado na asistencia e participación, honestidade, empatía, etc. Estas competencias serán descritas na presentación do curso ao inicio do mesmo.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes