Teaching GuideTerm University College of Industrial Design |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Subjects |
Normativa e Lexislación |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Normativa e Lexislación | Code | 771G01035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A4 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A10 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B11 | Capacidade de análise e síntese. |
B12 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|