Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. |
|
A2 |
Deducir a variación das propiedades dos elementos químicos segundo a Táboa Periódica. |
|
A3 |
Coñecer as características dos diferentes estados da materia e as teorías empregadas para describilos. |
|
A4 |
Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
|
A5 |
Comprender os principios da termodinámica e as súas aplicacións en Química. |
|
A6 |
Coñecer os elementos químicos e os seus compostos, as súas formas de obtención, estrutura, propiedades e reactividade. |
|
A7 |
Coñecer e aplicar as técnicas analíticas. |
|
A8 |
Coñecer os principios da Mecánica Cuántica e a súa aplicación á estrutura de átomos e moléculas. |
|
A9 |
Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
|
A10 |
Coñecer a cinética do cambio químico, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción. |
|
A11 |
Coñecer e deseñar operacións unitarias de Enxeñaría Química. |
|
A12 |
Relacionar as propiedades macroscópicas coas de átomos e moléculas. |
|
A13 |
Comprender a Química dos principais procesos biolóxicos. |
|
A14 |
Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
|
A15 |
Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos. |
|
A16 |
Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
|
A17 |
Traballar no laboratorio Químico con seguridade (manexo de materiais e eliminación de residuos). |
|
A18 |
Valorar os riscos no uso de sustancias químicas e procedementos de laboratorio. |
|
A19 |
Levar a cabo procedementos estándares e manexar a instrumentación científica. |
|
A20 |
Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
|
A21 |
Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
|
A22 |
Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
|
A23 |
Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
|
A24 |
Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
|
A25 |
Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
|
A26 |
Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. |
|
A27 |
Impartir docencia en química e materias afíns nos distintos niveis educativos. |
|
A28 |
Adquirir, avaliar e utilizar os principios básicos da actividade industrial, xestión e organización do traballo. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |