Teaching Guide
Term
2016/17
2024/25
2023/24
2022/23
2021/22
2020/21
2019/20
2018/19
2017/18
2015/16
2014/15
2013/14
2012/13
2011/12
2010/11
2008/09
2009/10
Faculty of Sociology
Home
|
galego
|
castellano
| english |
A
A
A
|
Información xeral
Calendario académico
Study programmes
Graduate
Degree in Sociology
Official Master's Degree
Master in Social Policies and Community Intervention
Master's Degree in Applied Sociology: Social Market Research
Master's in Planning and management of destinations and tourist products
First and Second Cycle
Sociology Graduate
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Subjects
First Year
Code
Name
Period
Type
Credits
615524006
Planificación e xestión de plans de turismo. O papel das organizacións públicas e privadas
1st four-month period
Obligatoria
6
615524005
Novas tecnoloxías aplicadas a destinos e produtos turísticos
1st four-month period
Obligatoria
6
615524001
Turismo e desenvolvemento sostible: A calidade dos destinos e produtos turísticos
1st four-month period
Obligatoria
6
615524002
Cambio social, as tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
1st four-month period
Obligatoria
3
615524003
Promoción e comercialización de destinos e produtos turísticos
1st four-month period
Obligatoria
6
615524004
Dirección estratéxica das organizacións turísticas
1st four-month period
Obligatoria
3
615524019
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos para grupos especiais
2nd four-month period
Optativa
3
615524007
O proceso de investigación en turismo: tipos, estrutura e fases
2nd four-month period
Optativa
6
615524009
Programa para analisis de datos cualitativos con exemplos de turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524012
Elaboración de plans estratéxicos de desenvolvemento turístico: estrutura, contidos e metodoloxía
2nd four-month period
Optativa
6
615524018
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos espirituais
2nd four-month period
Optativa
3
615524020
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos deportivos
2nd four-month period
Optativa
3
615524014
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos no espazo litoral e de cruceros
2nd four-month period
Optativa
3
615524017
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de patrimonio cultural e natural
2nd four-month period
Optativa
3
615524013
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de congresos e convencións
2nd four-month period
Optativa
3
615524016
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
2nd four-month period
Optativa
3
615524010
Técnicas cuantitativas aplicadas ao turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524011
Programa para analisis de datos cuantitativos con exemplos de turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524008
Técnicas cualitativas aplicadas ao turismo
2nd four-month period
Optativa
6
615524015
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de saúde e termal
2nd four-month period
Optativa
3
Second Year
Code
Name
Period
Type
Credits
615524022
Traballo fin de mestrado
2nd four-month period
Obligatoria
12
Universidade da Coruña
- Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00