TypeA
|
Code |
|
|
Research guided |
|
AR1 |
Coñecer o patrimonio cultural do Noroeste peninsular dende un punto de vista diacrónico. |
|
AR2 |
Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional. |
|
AR3 |
Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos. |
|
AR4 |
Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional. |
|
AR5 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais. |
|
AR6 |
Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional. |
|
AR7 |
Coñecer as producións literarias de Galicia e Norte de Portugal. |
|
AR8 |
Coñecer linguas modernas: uso correcto, oral e escrito, das linguas propias da eurorrexión. |
|
AR9 |
Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas. |
|
AR10 |
Crear contidos multimedia para o ámbito eurorrexional. |
|
AR11 |
Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional. |
|
AR12 |
Coñecer e avaliar os impactos medioambientais e patrimoniais, e a viabilidade de proxectos no ámbito do noroeste peninsular. |
|
AR13 |
Posuír capacidade de innovación na presentación e difusión da cultura conxunta: identificación e construción creativa da necesidade do mercado cultural na eurorrexión. |
|
AR14 |
Ter capacidade de integración en equipos multidisciplinares galegos e portugueses: saber traballar con equipos internacionais. |
|
AR15 |
Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural. |
|
AR16 |
Coñecer os Museos e Arquivos da eurorrexión: fondos, organización e posibilidades de traballo investigador. |
|
AR17 |
Manexar estratexias de marqueting do patrimonio cultural. Fundamentos e principios. |
|
AR18 |
Manexar as TICs en relación co patrimonio cultural eurorrexional. |
TypeB
|
Code |
|
|
Research guided |
|
BR1 |
Aprender a aprender. |
|
BR2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
BR3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
BR4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
BR5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
BR6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
BR7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
BR8 |
Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da |
|
BR9 |
Capacidade de xestión da información relevante. |
|
BR10 |
Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información. |
|
BR11 |
Habilidades no uso de software xenérico. |
|
BR12 |
Coñecemento falado e escrito dunha lingua estranxeira (con preferencia inglés). |
|
BR13 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio. |
|
BR14 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares. |
|
BR15 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade no ámbito do exercicio |
|
BR16 |
Capacidade para a adaptación a cambios no entorno. |
|
BR17 |
Capacidade de dirección e liderado. |
|
BR18 |
Motivación e compromiso cara a calidade nas actuacións profesionais. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |