Guía DocenteCurso Facultade de Dereito |
Grao en Dereito |
Asignaturas |
Dereito de familia |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Dereito de familia | Código | 612G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Esta actividade consistirá na explicación por parte do Profesor e durante as primeiras aulas do curso, da presente Guía Docente, de xeito que os estudantes poidan ter una idea clara da forma na que vaise desenrrolar o cuadrimestre. |
Discusión dirixida | Esta actividade será realizada de xeito presencial e consistirá na posta en común de opinións sobre unha materia ou ben na resolución común de problemas actuais que estean directamente relacionados con obxecto de estudo. |
Lecturas | Lecturas de libros ou artigos en sesións presenciales ou non presenciais. |
Prácticas a través de TIC | Trátase de adestrar aos estudantes no manexo das ferramentas básicas das tecnoloxías da información e comunicación precisas para o exercicio da sua profesión e para a aprendizaxe. Esta actividade require atención personalizada en traballo presencial e traballo no presencial. |
Sesión maxistral | As sesións maxitrais constituirán un apio ao estudo do manual recomendado, co obxecto de facilitar a comprensión dos conceptos, figuras e cuestións esenciais da asignatura. |
Estudo de casos | Se propondrán casos prácticos que deberá resolver o alumno. O obxetivo dos casos será colocar ao alumno en sitacións parecidas as que sobreveñen na práctica cotidián das distintas profesións xurídicas. |
Proba obxectiva | Ó longo do Curso e na data previamente anunciada se realizarán dúas pequeñas probas teóricas escritas as cales versarán sobre os contidos da materia expostos e explicados ata ese momento. |
Traballos tutelados | O Profesor suxerirá o desenrrolo de traballos individuais ou en grupo sobre un tema concreto. Ditos traballos revestirán duas modalidades: ou ben serán expostos oralmente na aula sin necesidade de presentación escrita, ou ben se presentarán por escrito sin necesidade de exposición oral. Esta actividade precisa de traballo non presencial e atención personalizada. |
|