Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Avaliación de programas de intervención logopédica |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación de programas de intervención logopédica | Código | 652G04038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Proba de resposta breve | Ao final do desenvolvemento dos contidos realizarase unha proba sobre a adquisición dos mesmos, que constará de preguntas cuxas respostas correctas poderán ser contestadas brevemente. |
Actividades iniciais | Unha vez presentada a asignatura, os alumnos/as debaterán sobre os contidos da mesma, así como sobre conceptos e terminoloxía básica da avaliación de programas. Desenvolverán algúns dos termos por escrito a fin de poder avalíar os coñecementos previos sobre a temática. |
Análise de fontes documentais | Lectura e análise de documentación proporcionada polo profesor/a ou referenciada na bibliografía, na cal terán que responder a unha serie de cuestións plantexadas. |
Sesión maxistral | Exposición por parte do profesor/a dos contidos, ben na aula asignada ao grupo-clase, ou noutra aula dotada de deteminados apoyos didácticos. |
Estudo de casos | Faranse estudos de casos nos traballos tutelados. |
Presentación oral | Defensa dos traballos tutorizados |
Proba mixta | No exame final da asignatura será unha proba mixta: parte de test e preguntas breves. |
Traballos tutelados | O alumnado realizará un traballo práctico, no cal fará unha búsqueda bibliográfica e información sobre programas de intervención logopédica. Unha vez analizados elixirá un deles para o cal deseñará a avaliación do mesmo. Deseñará ademais os instrumentos para a recollida da información, así como o tratamento que fará da mesma e fará unha proposta de informe final. Este traballo será realizado en grupo de como máximo tres alumnos/as. (Se fose factible, dito traballo desenvolverase nun entorno real). |
|