Lecturas |
A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C7 C8 |
Presentación de traballos sobre algunha das obras propostas como lectura |
5 |
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C7 C8 |
Análise de xurisprudencia |
5 |
Discusión dirixida |
A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C7 C8 |
Intervención activa en debates en clase |
5 |
Dado que se trata dunha materia interdisciplinar, na que concurren Dereito penal e Dereito Administrativo, pero na que os principios do Dereito Administrativo Sancionador proveñen en esencia dos do Dereito penal, considérase axeitado outorgar un maior peso á primeira das materias, de modo que -ademáis de haber un reparto do 80%-20% nas clases presenciais- existirá un 80-20% na evaluación da calificación final. A calificación final de la materia verá dada da seguinte maneira: dos 8 puntos correspondentes á materia de Dereito penal, 6 corresponderán á proba obxectiva a celebrarse no día fixado para elo no calendario académico oficial, e os restantes 2 puntos verán dados polas calificacións obtidas nas diversas prácticas. Hay que obter un mínimo de 3 puntos sobre 6 na proba obxectiva para que podan engandirse as calificacións obtidas nas prácticas. Pola sua banda, dos 2 puntos correspondentes á materia de Dereito administrativo, 1'5 corresponderán á proba obxectiva a celebrarse no día fixado para elo no calendario académico oficial, e os restantes 0'5 puntos verán dados polas calificacións obtidas nas diversas prácticas.
|