Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade (plan 2016) |
Subjects |
Literary and Cultural Traditions Updates |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Literary and Cultural Traditions Updates | Code | 613584117 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Recoñecer os procesos históricos dos estudos literarios e culturais, describindo algúns dos trazos que supoñen unha mudanza de paradigma | AC8 |
||
Propor e desenvolver unha investigación avanzada ofrecendo un enfoque orixinal e creativo sobre algún tema relacionado coa materia | AC3 |
CC5 CR1 |
|
Desenvolver a capacidade de participar con precisión de pensamento e expresión (oralmente e por escrito) nos debates propios dos estudos literarios e culturais | AC6 AC8 |
BJ7 |
|
Aplicar os diferentes fundamentos ideolóxicos da análise cultural sen perder de vista o contexto | AC1 AC9 |
CC6 |
|
Incorporar a perspectiva transnacional aos estudos literarios | AR2 |
CC4 |
|
Desenvolver estratexias e técnicas que favorezan a negociación e a resolución de conflitos derivados de situacións complexas condicionadas pola diversidade cultural | AC5 |
BJ2 |
|
Interpretar as manifestacións literarias en relación con outros códigos culturais esenciais en cada período (pintura, cinema, música, banda deseñada etc.) | AC4 AC8 |
CC2 |
|
Identificar e interpretar os novos marcos teóricos e conceptuais que intentan explicar a evolución da cultura contemporánea | AC7 AC8 AC9 |
||
Empregar a metodoloxía comparatista na análise da literatura, da arte e da cultura no ámbito galego-portugués | AC9 AR2 |
||
Manexar argumentarios sólidos e complexos, que enlacen co estado da cuestión no ámbito internacional | AC4 |
BJ3 |
CC4 CC5 |
Propor e realizar análises orixinais sobre problemas actuais nos ámbitos concretos da creación, da produción, da transmisión ou da recepción dos produtos culturais, artísticos e literarios | AC3 AC9 |
||
Reaiizar análises segundo os principios e os métodos propios das correntes teóricas máis relacionadas cos contidos da materia | AC4 |
BJ3 |
CC2 CC5 |
Describir e analizar criticamente os procesos culturais na sociedade contemporánea | AC4 AR2 |
CC2 |
|
Acreditar o coñecemento e o manexo dos principais recursos bibiiográficos, hemerográficos, bases de datos e repositorios dixitais sobre estudos literarios e da cultura no ámbito galego-portugués | BJ1 BJ5 |
CR3 |
|