Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Literatura Galega |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Literatura Galega | Code | 613G02012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | Yearly |
Second | Obligatoria | 9 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 | Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A4 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua galega. |
A7 | Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
A11 | Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 | Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A17 | Ter un coñecemento avanzado da literatura galega. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 | Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 | Apreciar a diversidade. |
B9 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|