Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Norteamericana nos seus Textos |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Norteamericana nos seus Textos | Código | 613G03047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Familiarizarse con algúns dos autores máis pertinentes e os seus textos correspondentes.. | A1 |
||
Ser capaz de ler criticamente. Ser capaz de identificar cuestións de xénero e carreira específicas dentro dos textos necesarios. | A6 A10 |
||
Saber como relacionar mainstream discurso literario americano e temas recorrentes cos que son particulares de escritores americanos africanos en xeral. | A11 A14 A15 A16 A17 A19 A20 A21 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 |
C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Identificar temas recorrentes e/ou discursos literarios entre os escritores americanos africanos analizados, e formular as súas propias conclusións. | A2 A7 |
||
Use a bibliografía apropiada (libros, capítulos de libros, ou revistas literarias), así como faga algún reserch vía instalacións de internet | B1 |
||
Sexa fluído en inglés (C2). Cando estudantes fan probas escritas ou exercicios deberían concentrarse para facer bo uso de gramática inglesa. Textos/exercicios escritos deberían ser ben organizados, coherente, e lexible. | A6 A8 A18 |
B10 |
|
Ser capaz de comparar e contrastar textos escritos por autores diferentes que tratan con cuestións totalmente diferentes. A estudantes ensínase a como sinalar semestre de thrughout de de diferenzas ou similitudes principal. O seu obxectivo é ler entrementres as liñas para subliñar información máis pertinente, e comprobar se pode ser comparado e/ou contrastado. Este método implica moita práctica que fai "lecturas minuciosas". | B5 |
||
Sexa capaz de traballar en grupos, organice o alloted de tempo, prioridades de conxunto, e faga bo uso de traballo de equipo. | B6 |
||
A literatura é sobre vida. Estudantes deberían ser capaces de ensinar un interese profundo e unha comprensión de cuestións de carreira e xénero na nosa propia comunidade así como mundiais. Deberían facer que clasifica calquera tema particular, relatado a tema, e iso podería ser de interese á clase completa (noticias de medios de comunicación, un concerto, unha película, brutalidade de policía, mal comportamento racista en deportes, etc) | C7 |
||
Os Africans eran traídos á forza á América (e Europa) para traballar como escravos. Este tema ensina a estudantes a respectar o outro -- non importa que tipo de otherness esa persoa concreta representa. O coñecemento dos antecedentes socio históricos -- racista, discriminatorio, e terriblemente violento -- debería facer os estudantes (nos todos) mellor entender as diferenzas dentro dunha comunidade dada, e respectalos | C4 |
|