Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Official Master's Degree
1st four-month period
First
Obligatoria
3
Language
Spanish
Teaching method
Face-to-face
Prerequisites
Department
Economía Empresa Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Rodríguez Teijeiro, Ariadna
E-mail
ariadna.rodriguez@udc.es
Lecturers
Blazquez Lozano, Felix
Pena Lopez, Jose Atilano
Rodríguez Teijeiro, Ariadna
E-mail
felix.blazquez@udc.es
atilano.pena@udc.es
ariadna.rodriguez@udc.es
Web
General description
O programa inclúe unha visión xeral dos fundamentos teóricos da análise de mercado e consumo como fenómenos sociais desde unha perspectiva multidisciplinar, que destaca a análise sociolóxica.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.