Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Subjects |
Construction and Analysis of Social Indicators and Indices |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Construction and Analysis of Social Indicators and Indices | Code | 615518007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Student portfolio | A1 A2 A5 A8 B1 B2 B3 B6 B7 B11 C1 | Todo o traballo desenvolvido na aula e fora dela, individualmente e en grupo. Con especial atención ao sistema propio de indicadores e índices | 60 |
Oral presentation | B1 B2 B7 B9 B10 B11 C1 | A presentación oral do traballo desenvolvido cara a construcción do sistema propio de indicadores e índices | 40 |
Assessment comments | |||
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao comezo do curso un calendario específico de tutorías compatible coa súa dedicación. En caso de non acordarse uns elementos de avaliación particulares para os/as estudantes a tempo parcial, en primeira e segunda oportunidade os criterios de avaliación rexeranse de acordo á modalidade de avaliación non continua
|
|