Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Subjects |
Qualitative Analysis Workshop |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Qualitative Analysis Workshop | Code | 615518015 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral sobre a Análise das Redes Sociais e as máis importantes ferramentas de análise complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. O mesmo cabe dicir para un proxecto de investigacion baseado no cartografiado de datos sociais |
Supervised projects | Consistente na realización dun proxecto de investigación no que deberá aplicaerse a ARS. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. O mesmo cabe dicir para un proxecto de investigacion baseado no cartografiado de datos sociais |
Field trip | Visita guiada pola cidade da Coruña destinada a familiarizarse co plano, definir as técnicas e protocolos de investigacion baseadas no uso da cartografia. Organizacion en grupos para traballar sobre sectores espaciais ou problemas de investigacion diversos |
ICT practicals | Consistente na realización de exercicios prácticos co software UCINET e Egonet para a ARS. As prácticas a través de TICS constitúe unaha metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
|