Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Official Master's Degree
2nd four-month period
First
Obligatoria
6
Language
Galician
Teaching method
Face-to-face
Prerequisites
Department
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Cardesin Diaz, Jose Maria
E-mail
j.m.cardesin@udc.es
Lecturers
Cardesin Diaz, Jose Maria
Diz Reboredo, Carlos
Rodríguez Teijeiro, Ariadna
Santiago Gómez, Elvira
E-mail
j.m.cardesin@udc.es
carlos.diz@udc.es
ariadna.rodriguez@udc.es
elvira.santiago@udc.es
Web
General description
Este obradoiro trata da investigación nas ciencias sociais e ten un obxectivo práctico: deseñar investigacións que xeren inferencias válidas sobre a realidade social. De tal maneira, ensínase como expor preguntas e modelos de estudo para extraer descricións válidas mediante a lóxica inferencial. Máis concretamente, este taller centrarase en varias técnicas de análise cualitativa aplicadas ó estudo da realidade social e haberá, así mesmo, unha introdución á prospectiva como técnica e metodoloxía de análise.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.