Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Analysis of Social Networks as Value Generators
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workbook A2 A8 A9 A10 C1 C3 As lecturas deberán ser analizadas polo alumnado en grupo e de manera individual para a súa posterior exposición. Todos os grupos deberán enviar aos profesores, en formato pdf, as lecturas analizadas previamente á súa exposición 50
Case study A3 A7 B1 B2 B3 B4 B6 B8 Os grupos de alumnos terán que resolver casos prácticos. Preténdese fomentar o traballo colaborativo e en grupo dos mesmos. Será tutorizado polos profesores, tanto en titoría de grupo como en atención personalizada. 50
 
Assessment comments
Segunda Oportunidade:

Os criterios de avaliación serán os mesmos que na primeira oportunidade

Calificación de non presentado:

Corresponde ao alumno, cando so participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a calificación final, con independencia da calificación alcanzada.

Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia

Acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación, pero terá as mesmas obrigas de realizar actividades e de acudir a calquer tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes