Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Subjects |
Analysis of Social Networks as Value Generators |
Sources of information |
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Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Analysis of Social Networks as Value Generators | Code | 615518021 | |||||||||||
Study programme |
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Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
Second | Obligatoria | 3 | ||||||||||
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Basic | |
Florido, Miguel. (2015). Guia SEO avanzado IAB Spain. (2010). El libro blanco de IAB: SEO: optimización de webs para buscadores. Cuadernos de comunicación interactiva, 11, 1-50 IAB. (2015). Inversión en Publicidad Digital en 2014 Maciá Domene, F. & Grosende Grela, J. (2012). Posicionamiento en buscadores. Madrid: Anaya Multimedia. Maldonado, S. (2010). Analítica web. Medir para triunfar. Madrid: ESIC. Morales, M. (2010). Analítica web para empresas: arte, ingenio y anticipación.Barcelona: UOC |
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Complementary | |
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