Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Periodo
Curso
Tipo
Créditos
Máster Oficial
1º cuatrimestre
Segundo
Obligatoria
12
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador/a
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Profesorado
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Web
Descripción general
As prácticas externas en Socioloxía Aplicada son unha parte fundamental da formación do estudiantado que curse este Máster, ao permitirlle achegarse á realidade laboral e aplicar de forma práctica o aprendido durante os cursos.
As prácticas poderanse desenvolver en institucións públicas, empresas ou entidades non lucrativas. Farase un seguimento obrigatorio destas por parte dun/a titor/a académico e un/a titor/a profesional.
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías