Introductory activities |
Durante o desenvolvemento das sesións realizaranse 2/3 actividades sinxelas relacionadas co deseño preliminar de técnicas cualitativas de investigación. Estas actividades poderán ser completadas en parellas ou grupos de tres persoas e poderán finalizarse fóra das sesións.
As instruccións para a resolución das actividades serán facilitadas nas sesións presenciais e a través de documentos escritos dispoñibles na plataforma Moodle, coa fin de que teñan acceso a elas tanto o alumnado da modalidade presencial como o da modalidade on-line.
No caso de alumnado desta última modalidade ou con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio de curso un calendario específico de titorías compatibles coa súa dedicación e/ou asistencia para o seguimento na realización destas actividades. Este alumnado poderá solicitar a realización de titorías tanto presenciais como virtuais (vía Skype o correo electrónico). O alumnado da modalidade on-line poderá agruparse entre si (máx. 3 persoas) para completar esta actividade. |
Guest lecture / keynote speech |
As profesoras introducirán os diferentes contenidos da materia en sesións de carácter maxistral. Estas motivarán a participación e o debate por parte do alumnado (discusión dirixida) e requerirán a revisión previa dos documentos (textuais, audiovisuais, etc.) obrigatorios que, xunto coas presentacións empregadas, estarán dispoñiibles na plataforma Moodle para o alumnado de ambas modalidades. |
Directed discussion |
Nas sesións de aula, de modo paralelo á introducción temática por parte das profesoras, levaranse a cabo discusións dirixidas con base nos documentos obrigatorios (textuais, audiovisuais, etc.) e/ou outros considerados de interese polo alumnado ou as profesoras.
Para o alumnado da modalidade on-line ou con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, poranse a disposición os documentos a través de Moodle e faciltarase a súa participación no debate a través de foros virtuais. Nestes participará indistintamente alumnado de ambas modalidades. |